Sprawozdanie Zarządu Stowarzyszenia

Sprawozdanie Zarządu Stowarzyszenia

„Wspólnota Akademicka”

z działalności za rok 2023

 

Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia 08.06.2021 r. wybrało Zarząd Stowarzyszenia piątej kadencji (2021 – 2026)

w składzie:

  1. Jerzy Stefaniak – Prezes Zarządu,
  2. Zbigniew Muzyka – Wiceprezes Zarządu,
  3. Andrzej Senko – Skarbnik Stowarzyszenia,
  4. Katarzyna Sępowicz-Buczko – Sekretarz Zarządu,
  5. Piotr Zanto – Członek Zarządu,

 

Zarząd Stowarzyszenia za najważniejsze w działalności Stowarzyszenia, zgodnie z głównym celem statutowym Stowarzyszenia, uznał wspieranie idei rozwoju Collegium Witelona Uczelnia Państwowa w Legnicy. W bieżącej działalności Stowarzyszenia Zarząd przyjął kilka zasad:

  1. Stowarzyszenie jest organizacją non-profit – Stowarzyszenie realizuje w działalności statutowej cele niezarobkowe, a dochody z działalności gospodarczej Stowarzyszenia przeznaczane są na realizację celów statutowych.
  2. Stowarzyszenie jest organizacją istniejącą dzięki ludziom, którzy chcą wspierać realizację celów statutowych Stowarzyszenia.
  3. Stowarzyszenie jest organizacją pozarządową, nie związaną z żadną partią czy organizacją polityczną i jest organizacją neutralną światopoglądowo.

Zarząd Stowarzyszenia w roku 2023 odbył 1 posiedzenie, ponadto podejmował decyzje przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość.

Członkowie Zarządu Stowarzyszenia obowiązki swoje wykonywali społecznie, nie pobierając ze Stowarzyszenia „Wspólnota Akademicka” żadnego wynagrodzenia.

W 2023 r. Zarząd podejmował decyzje dotyczące następujących spraw:

  1. Kontroli wpłat składek członkowskich.
  2.  Sprawozdania finansowego Stowarzyszenia za rok 2022.
  3. Sprawozdania z działalności Stowarzyszenia za rok 2022.
  4. Sprawozdania z działalności Zarządu za rok 2022.
  5. Planu działania i planu finansowo-rzeczowego Stowarzyszenia na rok 2023.
  1. Przygotowań Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia.
  1. Zatrudnienia w Technikum Akademickim osób nie posiadających przygotowania pedagogicznego.
  1. Planu finansowo-rzeczowego Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego na rok szkolny 2023/2024 oraz informacji na temat funkcjonowania ALO.
  2. Planu finansowo-rzeczowego Technikum Akademickiego na rok szkolny 2023/2024 oraz informacji na temat TA.
  3. Funkcjonowania Zespołu Szkół Akademickich.
  4. Ustalenia proporcjonalności wynagrodzenia pracowników Biura Zarządu.
  5. Wniosków na dofinansowanie działań Stowarzyszenia.
  6. Olimpiady Mediewistycznej.
  7. Pomocy dla Ukrainy.
  8. Przyjęcia Regulaminu pracy zdalnej Stowarzyszenia „Wspólnota Akademicka”.
  1. Nadzoru i kontroli nad bieżącą działalnością Stowarzyszenia, szczególnie w odniesieniu do działalności gospodarczej.

 

Legnica, 16.05.2024 r.                                                 Zarząd Stowarzyszenia